Přeskočit na hlavní obsah

Zadaní je 50% úspěchu. Na co je třeba dát pozor při vytváření zadání projektu?



Dobrý vývojář by Vám měl pomoct s vypracováním zadaní, který bude přesně popisovat projekt a odpovídat Vašim představám. Pro vývojáře je taky hodně důležité, aby pochopil projekt do hloubky už od začátku.

Správné zadaní by mělo obsahovat:

1. Popis Vaší společnosti a aplikace, kterou chcete. V první části zadání byste měli spolu s dodavatelem odpovědět na následující otázky:

  • Čím se zabývá Vaše společnost?
  • Jak plánujete používat aplikaci ve Vašem podnikání?
  • Jaký typ aplikace potřebujete? (vývojář by Vás měl informovat o typech aplikací)
  • Co je cílem aplikace a jakých výsledků chcete dosáhnout pomocí této aplikace?
  • Kdo je cílovou skupinou?
2. Je třeba stanovit přibližné termíny vývoje první verze aplikace. Když je známý konkretní termín, vývojář má motivaci soustředit se na práci a dodělat ji včas.

3. Stanovit technické zadání, s čímž Vám musí pomoct vývojář. Technické zadaní je důležité pro vývoj, čím je podrobnější zadání, tím méně bude chyb při vývoji.

4. Stanovit design/styl aplikace. Se stylem, logem a celkovým designem aplikace Vám pomůže grafik, a to buď od dodavatele, případně si můžete najít externího grafika.

5. Další nutné aspekty: kdo bude vést projekt, jak se bude úkolovat, kdy a jak Vám budou prezentovány výsledky jednotlivých etap, jak bude probíhat vývoj v případě změn atp.
Nechte si navrhnout Váš nový informační systém od zkušených odborníků.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 způsobů jak se naučit programovat samostatně.

Programování je jednou z nejcennějších dovedností pro profesní růst, osobní rozvoj a vytváření něčeho úžasného. Je čas popsat deset tipů pro ty, kteří právě začínají svou cestu do programovacího světa. 1. Zjistěte, proč chcete programovat Zvolený směr ve výuce bude záviset na tom, proč se chcete naučit programovat a jak dlouho jste ochotni věnovat tomuto procesu. Pokud chcete být programátorem, je třeba začít s odborným kurzem (společnost Google sestavila seznam dovedností a kurzů pro ty, kteří chtějí být programátorem). Pokud chcete vytvářet hry a webové stránky pro zábavu ve svém volném čase, interaktivní kurzy jsou nejlepší volbou. Bloc vytvořil srovnávací tabulku kurzů v závislosti na zatížení, nákladech a důvodech k osvojení si programování. 2. Vyberte správný jazyk programování Neexistuje nejlepší programovací jazyk. Jakmile se naučíte jeden, nebude pro vás problém zvládnout další. Takže se nemusíte koncertovat na volbu pouze jednoho jazyka. Nicméně předpokládá s

14 tipů pro návrh ikon mobilních aplikací.

Ikona mobilní aplikace je malý obrázek, který prezentuje aplikaci v mobilním světě , na zařízení uživatele a na obchodech s aplikacemi. Pokud budete brzy vytvářet svoji mobilní aplikaci a návrh ikonky k tomu, přečtěte si tyto tipy. Pomohou vám vyhnout se chybám, se kterými se nováčci mohou setkat. Grafik by se měl soustředit na vzhled ikony, protože se uživatelé často pří výběru aplikace řídí právě vzhledem ikony. Proto nabízíme následující tipy pro vytvoření návrhu ikony mobilní aplikace. Postupujte podle pokynů mobilních výrobců Ikony neexistují samy o sobě, ale uvnitř grafického obalu určitého systému . Měly by se harmonicky vejít do rozhraní aplikace, nevypadat zvláštně vedle ikon jiných aplikací, ale současně být jedinečné. Proto vývoj ikony aplikace začíná seznámením se s příručkou výrobce systému. Zde jsou příručky, se kterými byste měli začít: Oficiální stránka věnovaná Material Design pro Android . Zde si můžete přečíst o stylu, animaci, komponente

Průvodce pro začátečníky ke spuštění a propagaci aplikace.

Poprvé vyvíjíte mobilní aplikaci ? Určitě máte spoustu otázek: Stojí to za to? Má to smysl? Jak se o tom lidé dozvědí? Zde jsou nejobvyklejší otázky a odpovědi, které pomohou začátečníkům vyvinout úspěšnou aplikaci. Mám hodně různých nápadů. Který si mám vybrat? Nejúspěšnější podnikatelé si vybudovali vlastní podnikání tím, že uvádí do praxe mnoho svých myšlenek. Proto se neomezujte na jednu myšlenku. Vytvoření aplikace je podobné vydávání hudebního singlu. Nikdy nevíte, který single přinese úspěch. Nápady testujte v aplikaci 4 až 6 měsíců, a pokud nevidíte rostoucí uživatelskou základnu, přejděte na další nápad. Mám nápad na aplikaci. Čím mám začít? Začněte tím, že svůj nápad jasně a podrobně popište na papír. Zkuste vytvořit detailní wireframe/šablonu budoucí aplikace. Poté, co jste určili vaše požadavky, potřebujete profesionální vývojářskou společnost, která bude schopna udělat návrh, projekt a vyvíjet Vaši aplikaci. Jak zjistím, jestli má uživatel zájem o mou aplikaci? M