Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

4 nápady pro aplikace s geolokací

Foursquare je snad první celosvětový startup, který použil geolokační službu. Samotný Foursquare je zaměřený na vyhledávání restaurací a lidí. V roce 2016 vstoupila na trh hra Pokémon GO, která poukázala na potenciál geolokační služby. V tomto článku vám dáme pár tipů pro vytvoření aplikací právě s geolokační službou. Věřte, že tato oblast má skutečně obrovský potenciál. Typy aplikací s geolokací. Co geolokace vůbec znamená? Jsou to zeměpisná data (zeměpisná délka/šířka) o poloze zařízení. Aplikace s geolokací obsahují funkce, které jsou spojené s údaji o poloze uživatelů. Například, v centru města vám bude nabídnuta jedna kavárna a na okraji města může aplikace ukázat, že do nejbližšího podniku musíte jít půl hodiny pešky. Údaje o poloze se získají pomocí GPS dat nebo mobilní sítě a Wi-Fi. Aplikace s geolokací lze podmíněně rozdělit na: Startupy s geolokací pro vyhledávání různých míst a služeb. Restaurace, spojení veřejné dopravy, lékaři, kadeřnictví a podobně. Jako příklad

Jak vydělat na mobilní aplikaci v roce 2018?

Na tom, jaký vyberete model monetizace mobilní aplikace , závisí popularita Vaší aplikace. Vhodně zvolená strategie monetizace pomůže zvýšit loajalitu diváků a přilákat nové uživatele. Naopak nevhodná strategie může potenciální zákazníky odradit. Jak vydělat na mobilní aplikaci a jaký model monetizace si vybrat v roce 2018? S tím vám poradíme v tomto článku. Výzkum od Statista ukazuje, že v roce 2020 dosáhne světový příjem majitelů mobilních aplikací přibližně 190 miliard amerických dolarů. Jaký model monetizace vybrat pro dosažení zisku v budoucnu? Existují 3 základní možnosti: placené stahování, nákupy v aplikaci a reklamy. Placené stahování Je to asi nejjasnější možnost monetizace - uživatel jednou zaplatí za stažení Vaší aplikace. Vy, jako majitel, obdržíte okamžitý příjem za stažení. Uživatelé placených aplikací jsou obvykle loajálnější - je snadnější je udržet. V případě placeného stažení je vaším úkolem získat co nejvíce kupujících, což je celkem složité. Lidé

Trendy ve webovém vývoji v roce 2018

Webové technologie se vyvíjejí hodně rychle. Měli byste vždy držet krok s dobou, co bylo populární včera, nemusí být populární zítra. Webový průmysl je pozoruhodný svou nestabilitou. Některé technologie jsou rychle nahrazeny jinými. V tomto článku probereme trendy ve webovém vývoji 2018. Javascript Javascript byl v trendu v roce 2017 a stále se rozvíjí. Knihovny založené na Javascriptu jsou flexibilnější, pohodlnější a výkonnější. V roce 2018 bude pokračovat boj mezi Angular a React. Oba frameworky mají své výhody a nevýhody. Angular má hodně fanoušků, ovšem příznivců Reactu také není málo. Podle Google Trends je React trochu populárnější. Situace se však může změnit v roce 2018. Podle přehledu Stack Overflow je Javascript nejpoužívanější programovací jazyk v roce 2017. Průzkumu se účastnilo 64 000 vývojářů a už 5 let za sebou je Javasript na prvním místě. SPA (Single Page Application) SPA založená na javascriptu se stává stále více populárnější. A není to překv

Jak rychle naplánovat vývoj lean startupu?

Koncepce "lean startupu" od Erica Rice by měla být v arzenálu každého moderního podnikatele. Již jsme psali o MVP a v tomto článku napíšeme o základních zvláštnostech “lean startupu” a ukážeme, jak používat business model canvas a lean canvas pro plánovaní vývoje startupu. Co je lean? Jedná se o koncepci vývoje startupu, která je založena na třech principech: Místo toho, aby věnovali měsíce plánování a hloubkovému průzkumu trhu jenom pro napsaní komplexního obchodního plánu, stačí podnikatelům zformulovat hypotézu a pak ji vyhodnotit z hlediska business model canvas nebo lean canvas (diagramu, který ukazuje, jakou hodnotu bude startup vytvářet).  Aplikace zákaznického přístupu (customer development) předpokládá živou komunikaci s potenciálními uživateli , aby bylo možné identifikovat jejich potřeby a získat zpětnou vazbu podle hypotézy realizované ve formě MVP. Na základě výsledků zpětné vazby budou provedené změny v MVP a bude zahájen nový cyklus vývoje .  V sou

Proč Váš podnik potřebuje vlastní mobilní aplikaci?

Moderní technologie již dávno a změnily náš život. Na jedné straně je hodně věcí jednodušších a pohodlnějších, na druhou stranu se svět začal rychle měnit s příchodem internetu: objevovaly se nové obory a některé profese naopak vymizely a objevily se nové nástroje pro řešení každodenních úkolů. V podnikání hrají technologie také důležitou roli. Před 15 lety “webařské firmy” moc objednávek neměly, protože firmy nechápaly k čemu potřebují webové stránky, vždyť se jim dařilo prodávat i bez nich. Dnes si nikdo nedokáže představit podnikání bez vlastního webu. Po internetové revoluci nastala epocha mobilních technologií. Právě teď je čas na vytvoření nových efektivních nástrojů, které doslova pronikly do našeho světa společně s mobilními zařízeními. Jsou to mobilní aplikace . Pokud máte chytrý telefon nebo tablet, chápete, jak fungují různé funkční aplikace, hry a aplikace pro volný čas. Ale na co je podniková mobilní aplikace? Právě toto probereme v tomto článku. Proč tvořit

Rozdíl mezi UI a UX: definice pojmů

Někteří grafici používají ve svých životopisech pojem “UI/UX design”. Není to spravné použití těchto pojmů. Mnozí uživatelé nevidí rozdíl mezi UI a UX. Jsme tu, abychom vám to vysvětlili. Co je UI? Podle překladu z angličtiny znamená UI (user interface) uživatelské rozhraní. Pomocí takového rozhraní může uživatel komunikovat se zařízením, počítačem a programy. Dobrým příkladem uživatelského rozhraní je mobilní telefon s displejem a funkční klávesou, palubní deska s ovládacími tlačítky a podobně. UI je to, co uživatel vidí na obrazovce a jak interaguje se zařízením. Při navrhování vysoce kvalitního uživatelského rozhraní věnují vývojáři pozornost nejen vzhledu rozhraní, ale také jeho logické struktuře, aby s ním uživatel mohl snadno a rychle komunikovat a dosáhnout požadovaného výsledku bez zbytečného úsilí. V počítačové oblasti je úkolem UI-vývojáře vytvořit rozhraní, které poskytuje jednoduchou, srozumitelnou a pohodlnou interakci uživatele s produktem (mobilní aplikace,

14 tipů pro návrh ikon mobilních aplikací.

Ikona mobilní aplikace je malý obrázek, který prezentuje aplikaci v mobilním světě , na zařízení uživatele a na obchodech s aplikacemi. Pokud budete brzy vytvářet svoji mobilní aplikaci a návrh ikonky k tomu, přečtěte si tyto tipy. Pomohou vám vyhnout se chybám, se kterými se nováčci mohou setkat. Grafik by se měl soustředit na vzhled ikony, protože se uživatelé často pří výběru aplikace řídí právě vzhledem ikony. Proto nabízíme následující tipy pro vytvoření návrhu ikony mobilní aplikace. Postupujte podle pokynů mobilních výrobců Ikony neexistují samy o sobě, ale uvnitř grafického obalu určitého systému . Měly by se harmonicky vejít do rozhraní aplikace, nevypadat zvláštně vedle ikon jiných aplikací, ale současně být jedinečné. Proto vývoj ikony aplikace začíná seznámením se s příručkou výrobce systému. Zde jsou příručky, se kterými byste měli začít: Oficiální stránka věnovaná Material Design pro Android . Zde si můžete přečíst o stylu, animaci, komponente