Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

6 principů virality startupu

Nedostatek virálního růstu může vést k propadnutí vašeho startupu, jelikož první týdny startupu jsou velmi důležité. V minulosti jsme psali o tom, jak změnit myšlenku ve startup . Dnes Vám povíme o viralitě a uvedeme tipy, jak jí dosáhnout. Co je viralita? Viralita je proces šíření informací o startupu takovou rychlostí, která značně překračuje běžné šíření myšlenky produktu. Jedná se o fenomén, který když spustíte, začnou ho lidé šířit vysokou rychlostí. A ke všemu to je úplně zdarma. V současné době se nejvíce používá videoobsah, jelikož je vnímán mnohem lépe a jednodušeji než longread (dlouhé články). Zde je nejjednodušší způsob výpočtu faktoru virality pro startup: Uveďte počet aktuálních uživatelů. Předpokládejme, že jich je teď 150. Podívejte se, jaký je průměrný počet pozvánek nebo sdílení od jednoho uživatele. Předpokládejme, že každý uživatel pošle pozvánku 5 přátelům. Celkem to vychází na 750 odeslaných pozvánek (150 x 5 = 750). Zjistěte, kolik z nich kliklo na od

Metoda Elona Muska: 6 kroků pro řešení jakéhokoliv problému.

Elon Musk inspiruje miliony lidí po celém světě. Nestandardní myšlení z něj učinilo kultovní postavu současnosti. Je inženýrem, podnikatelem, propagátorem inovativních technologií, který vidí své poslání ve zlepšování života lidstva. V letošním rozhovoru s časopisem Rolling Stone sdělil Musk svou vlastní vědeckou metodu, která mu pomáhá provést revoluční průlomy, ať už je to nápad, nebo řešení obchodního problému. Jde tady o první principy myšlení nebo schopnost začít od nuly, která je základem tvorby a implementace všech inovací. Základem je popřít myšlenky, postupy a standardy, které existovaly dříve. Například chcete uvést na trh nové nákladní auto. Neměli byste přemýšlet nad tím, jaké vozy jsou již na trhu nebo jak vyrobit nákladní automobil lépe než konkurenti atd. Měli byste vzít v úvahu pouze to, že potřebujete něco, co by mohlo zboží přesunout z bodu A do bodu B. Zohledněte zákony fyziky. Všechno ostatní je téma pro přemýšlení a vyjednávání. Musíte najít to nejlepší řešení

3 důvody, proč byste měli vytvořit mobilní aplikaci pro váš e-shop

Za základní aktiv každého e-commerce podnikání je obvykle považován vysoce optimalizovaný a dobře navržený internetový obchod. Maloobchodníci stále pochybují o tom, zda potřebují tvořit mobilní aplikaci , která bude kopírovat stávající stránky. Rozhodně by to měli udělat a v tomto článku se dozvíte i proč. V roce 2016 společnost Google zveřejnila studii, ve které 58 % uživatelů mobilních zařízení používá své smartphony k monitorování cen, nabídek a slev, kontrole recenzí, porovnávání výrobků a dokonce i k nákupu zboží. Navíc, 66 % těchto lidí používalo své zařízení k nákupu alespoň jednou týdně. Zdá se tedy, že 58 % nákupů uskutečněných prostřednictvím mobilních telefonů není pro mobilní zařízení tak vysoký ukazatel. Nicméně, každý majitel internetového obchodu by si měl pamatovat, že zákazníci nejprve kontrolují nové nabídky pomocí svých smartphonů a teprve poté použijí stolní počítače k nákupu. V tomto článku probereme hlavní výhody mobilních aplikací. Důvod 1: Mobilní aplikace

Vývoj mobilních aplikací: etapy, termíny a cena.

Trh s mobilními aplikacemi vykazuje dynamický růst. Významný segment zaujímají hry, avšak podnikové mobilní aplikace nezůstávají pozadu a vykazují pozitivní dynamiku. Již v nejbližších několika letech můžeme s jistotou říci, že každá společnost bude zastoupena nejen na internetových stránkách, ale bude mít i vlastní mobilní aplikaci. Pokud nechcete zůstat pozadu a chcete být mezi prvními v tomhle závodě mezi podniky, pak začněte plánovat vývoj mobilní aplikace . Co potřebujete? Dokonce nyní, když kontaktujete vývojářskou společnost, setkáváte se s řadou příležitostí. Tým profesionálů vám nabídne nejen vyvíjet vlastní aplikaci se sadou jedinečných funkcí, ale také zvolit metodiku vývoje aplikace. Tradiční vodopádový model je nahrazen energeticky náročným a ekonomicky výhodným agilním vývojem. Při výběru dodavatele softwaru se orientujte na jeho odborné znalosti, portfolio a zkušenosti ve vývoji pro váš obor, dostupnost projektových manažerů a testerů (testovaní aplikace zabírá

Na co si dát pozor, když začínáte s vývojem rozsáhlého systému?

Vedení malého webového projektu můžeme přirovnat k řízení jedné lodi, kdežto provoz velkého IT projektu lze přirovnat k řízení celé flotily . Jak se může podnikatel bez technických znalostí podílet na řízení komplexního projektu a ujistit se, že vývojářská firma dosáhne nejlepších výsledků? 1. Zapomeňte na vývoj a začněte plánovat Když je pro startup rozhodující co nejrychlejší krok od myšlenky k první verzi MVP, tak pro webové systémy je nesmírně důležité věnovat dostatek času provádění analýzy podnikání a plánování. Je třeba určit: Jaké jsou cíle projektu? Které skupiny uživatelů bude produkt používat? Jaké bude mít projekt výjimečné funkce? Na jaké platformě bude projekt fungovat? Na rozdíl od běžných startupů nemají velké projekty dostatečnou flexibilitu pro snadnou adaptaci, proto je důležité od prvního dne jasně nasměrovat vývoj produktů. Přesná definice rozsahu práce a cílů projektu umožní stanovit jasné úkoly manažerům, grafikům, vývojářům a testerům. Po projed

Etapy testování mobilních aplikací

Existuje mnoho důvodů, proč může být mobilní aplikace úspěšná: skvělý nápad zákazníka, vynikající vývojáři, skvělá správa procesu vývoje, kompetentní propagace atd. Testování je dalším důležitým faktorem úspěchu. Bez ohledu na to, co dělají vývojáři a jak tvrdě pracují markeťáci či manažeři, bez kontroly kvality se může vše zhroutit jako domeček z karet . Jak už jste pravděpodobně pochopili, budeme mluvit o testování mobilních aplikací, konkretně o etapách testování mobilních aplikací . Testování instalace Co především dělá uživatel mobilní aplikace? Správně: instaluje aplikaci. Tohle je první fáze testování. QA inženýr musí zajistit, aby uživatel neměl žádné problémy během instalace mobilní aplikace. Zde je třeba také určit, zda bude aplikace nainstalována v různých operačních systémech. Testování kompatibility Druhá etapa. Jeho hlavním účelem je zajistit, aby aplikace mohla úspěšně přejít z jednoho prostředí do jiného. Jinými slovy umožňuje určit, zda je produkt připrav

Design MVP pro startupy.

Na internetu se každý den objevují otázky typu "Mám skvělý nápad na startup. Co mám dělat dál?”. Ve většině případů odborníci doporučují: provedení tzv. nárazové zkoušky nápadu → tvorba MVP → zpracování zpětné vazby od uživatelů → změna dle zpětné vazby či pokračování podle plánu a prezentace MVP investorům. Zatímco velké množství publikací jsou o vývoji MVP pro startup, jeho návrhu je věnováno méně pozornosti. V tomto článku Vám poradíme, jak navrhnout MVP pro začínající firmy. Pokud ještě neznáte koncept produktu s nejmenší možnou funkcionalitou (MVP), přečtěte si náš úvodní článek . MVP vám pomůže vyhnout se tvorbě produktu, který nebude úspěšný, a ušetří vám čas a peníze. Zde jsou body, kterým je potřeba se při návrhu MVP věnovat: Design je důležitý Pokud nevěnujete dostatečnou pozornost vzhledu produktu, může se stát, že snížíte jeho úspěšnost. Koneckonců, minimální neznamená vytvoření startupu ve spěchu bez pochopení trhu, potenciálních uživatelů a standardů v oblas