Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

Nápady na podnikání: Má smysl dělat další messenger?

Pokud čtete náš blog pravidelně, tak víte, že trh s mobilními aplikacemi roste rychlým tempem a nikdy se to nezastaví. Odborníci předpovídají, že k roku 2021 bude počet uživatelů, kteří používají messengery, téměř dvě a půl miliardy, což je třetina světové populace. S příchodem smartphonů a aplikací pro komunikaci se messengery staly dokonalou alternativou k službám SMS a MMS. Moderní aplikace pro rychlé zasílání zpráv nabízejí svým uživatelům širokou škálu možností - skupinové chaty a hovory, rychlou výměnu fotografií a videí a mnoho dalšího. Existuje na trhu s mobilními aplikacemi místo pro váš startup? Jaké funkce by měl mít váš messenger, aby získal popularitu ve vysoce konkurenčním prostředí? Pokud chcete, aby se váš budoucí messenger stal úspěšným startupem, je třeba zjistit, jaké funkce uživatelům nabízejí špičkové aplikace pro zasílání zpráv ve světě. Můžete také použít našich 10 tipů pro ty, kteří chtějí spustit startup. Whatsapp vs. Facebook messenger V roce 2014 medi

Jaké komplikace může mít zákazník při vývoji vlastní aplikace?

Naše zkušenosti ve webovém a mobilním vývoji nám umožnily sepsat problémy, na které narazí většina zákazníků. V tomto článku se s vámi chceme podělit o typické problémy zákazníků, kteří mají zájem o vývoj webového systému či mobilní aplikace. Pokud hodláte vyvíjet vlastní aplikaci nebo už jste v určité fázi, tento článek vám pomůže vyhnout se typickým chybám. Většina problémů vychází z přání zákazníka ušetřit peníze na jedné z vývojových fází. Problém č.1 - volba dodavatele Na začátku vše začíná tím, že pro získání výsledků potřebujete najít dobrý projektový a vývojářský tým. Výdaje na vlastní projektový management a tým vývojářů mají smysl, pokud aplikace hraje důležitou roli v podnikání. Ve všech ostatních případech bude celý vývojářský tým pro vaši společnost zbytečné drahý a výsledek může být stále nekvalitní. Tehdy se rozhoduje o částečném nebo úplném přesunu vývoje aplikace na stranu dodavatele. Jak najít dobrého dodavatele a neudělat chybu při výběru? Po počátečním průzk

Jak mobilní aplikace ovlivňují internet věcí

V posledních letech výrazně vzrostl počet mobilních aplikací pro interakci s IoT , což silně ovlivnilo vývoj internetu věcí . Jsou to právě mobilní aplikace, které významně ovlivňují růst trendu IoT. Mobilní aplikace neslouží pouze jako nástroj pro společnosti, které se zabývají technologií IoT. Tyto společnosti usilují o vytvoření inteligentnějších zařízení, které jsou zaměřeny na zlepšení různých aspektů života lidí. Výcvik ve formě hry Představte si zařízení, které vás může něco naučit a zároveň vám může částečně nahradit potřebu domácího mazlíčka. Cozmo je malý chytrý robot, který disponuje osobností s umělými emocemi. Ve skutečnosti se jedná o interaktivní hračku, která může uživateli pomoct naučit se programovat. Robot má vlastní procesor, který určuje chování hračky. Současně se připojuje ke konkrétní mobilní aplikaci, která zpracovává většinu operací a příkazů pomocí umělé inteligence. Aplikace Cozmo spojuje váš mobilní telefon s robotem přes Wi-Fi. Robot vytváří vl

6 principů virality startupu

Nedostatek virálního růstu může vést k propadnutí vašeho startupu, jelikož první týdny startupu jsou velmi důležité. V minulosti jsme psali o tom, jak změnit myšlenku ve startup . Dnes Vám povíme o viralitě a uvedeme tipy, jak jí dosáhnout. Co je viralita? Viralita je proces šíření informací o startupu takovou rychlostí, která značně překračuje běžné šíření myšlenky produktu. Jedná se o fenomén, který když spustíte, začnou ho lidé šířit vysokou rychlostí. A ke všemu to je úplně zdarma. V současné době se nejvíce používá videoobsah, jelikož je vnímán mnohem lépe a jednodušeji než longread (dlouhé články). Zde je nejjednodušší způsob výpočtu faktoru virality pro startup: Uveďte počet aktuálních uživatelů. Předpokládejme, že jich je teď 150. Podívejte se, jaký je průměrný počet pozvánek nebo sdílení od jednoho uživatele. Předpokládejme, že každý uživatel pošle pozvánku 5 přátelům. Celkem to vychází na 750 odeslaných pozvánek (150 x 5 = 750). Zjistěte, kolik z nich kliklo na od

Metoda Elona Muska: 6 kroků pro řešení jakéhokoliv problému.

Elon Musk inspiruje miliony lidí po celém světě. Nestandardní myšlení z něj učinilo kultovní postavu současnosti. Je inženýrem, podnikatelem, propagátorem inovativních technologií, který vidí své poslání ve zlepšování života lidstva. V letošním rozhovoru s časopisem Rolling Stone sdělil Musk svou vlastní vědeckou metodu, která mu pomáhá provést revoluční průlomy, ať už je to nápad, nebo řešení obchodního problému. Jde tady o první principy myšlení nebo schopnost začít od nuly, která je základem tvorby a implementace všech inovací. Základem je popřít myšlenky, postupy a standardy, které existovaly dříve. Například chcete uvést na trh nové nákladní auto. Neměli byste přemýšlet nad tím, jaké vozy jsou již na trhu nebo jak vyrobit nákladní automobil lépe než konkurenti atd. Měli byste vzít v úvahu pouze to, že potřebujete něco, co by mohlo zboží přesunout z bodu A do bodu B. Zohledněte zákony fyziky. Všechno ostatní je téma pro přemýšlení a vyjednávání. Musíte najít to nejlepší řešení

3 důvody, proč byste měli vytvořit mobilní aplikaci pro váš e-shop

Za základní aktiv každého e-commerce podnikání je obvykle považován vysoce optimalizovaný a dobře navržený internetový obchod. Maloobchodníci stále pochybují o tom, zda potřebují tvořit mobilní aplikaci , která bude kopírovat stávající stránky. Rozhodně by to měli udělat a v tomto článku se dozvíte i proč. V roce 2016 společnost Google zveřejnila studii, ve které 58 % uživatelů mobilních zařízení používá své smartphony k monitorování cen, nabídek a slev, kontrole recenzí, porovnávání výrobků a dokonce i k nákupu zboží. Navíc, 66 % těchto lidí používalo své zařízení k nákupu alespoň jednou týdně. Zdá se tedy, že 58 % nákupů uskutečněných prostřednictvím mobilních telefonů není pro mobilní zařízení tak vysoký ukazatel. Nicméně, každý majitel internetového obchodu by si měl pamatovat, že zákazníci nejprve kontrolují nové nabídky pomocí svých smartphonů a teprve poté použijí stolní počítače k nákupu. V tomto článku probereme hlavní výhody mobilních aplikací. Důvod 1: Mobilní aplikace

Vývoj mobilních aplikací: etapy, termíny a cena.

Trh s mobilními aplikacemi vykazuje dynamický růst. Významný segment zaujímají hry, avšak podnikové mobilní aplikace nezůstávají pozadu a vykazují pozitivní dynamiku. Již v nejbližších několika letech můžeme s jistotou říci, že každá společnost bude zastoupena nejen na internetových stránkách, ale bude mít i vlastní mobilní aplikaci. Pokud nechcete zůstat pozadu a chcete být mezi prvními v tomhle závodě mezi podniky, pak začněte plánovat vývoj mobilní aplikace . Co potřebujete? Dokonce nyní, když kontaktujete vývojářskou společnost, setkáváte se s řadou příležitostí. Tým profesionálů vám nabídne nejen vyvíjet vlastní aplikaci se sadou jedinečných funkcí, ale také zvolit metodiku vývoje aplikace. Tradiční vodopádový model je nahrazen energeticky náročným a ekonomicky výhodným agilním vývojem. Při výběru dodavatele softwaru se orientujte na jeho odborné znalosti, portfolio a zkušenosti ve vývoji pro váš obor, dostupnost projektových manažerů a testerů (testovaní aplikace zabírá