Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

Proč vyvíjíme webové aplikace v Ruby on Rails?

Vývoj webových aplikací Ruby on Rails Již léta vyvíjíme webové aplikace v šikovném frameworku Ruby on Rails . Proč si vybíráme Ruby? V tomto článku se pokusíme odpovědět na tuto otázku. Ruby je dynamický, reflexní, vysokoúrovňový programovací jazyk pro rychlé a pohodlné programování. Ruby on Rails je plnohodnotný víceúrovňový framework pro vytváření webových aplikací. Je založen na nejmodernějších technologiích, které umožňují snadno a rychle vyvíjet webové aplikace na míru pro zákazníka. Vývojáři Programovací jazyk Ruby není úplně pro začátečníky. Je těžké tento jazyk ovládnout, takže programátoři začínají pracovat s Ruby po několika letech práce v jiných programovacích jazycích. Průměrný věk programátora na Ruby je 25-28 let. Běžný programátor začátečník v Ruby on Rails je zkušený vývojář s mnoha znalostmi, zkušenostmi ve vývoji projektů v jiných jazycích, pochopením principů programování a vynikajícím pochopením vývoje webu obecně. Klíčové výhody Ruby / Ruby on

Perspektivy trhu s mobilními aplikacemi

App Store Trh s mobilními aplikacemi se rozvíjí rychlým tempem a podle předpovědí předních společností bude jeho nárůst ještě větší. Objevuje se stále více a více vývojářů, společností a aplikací. Stoupá také konkurence mezi službami se stejnými funkcemi - někdo láká uživatele designem, někdo přidává nové funkce a někdo využívá možnosti propagace. Analýza trhu s aplikacemi ukazuje, že v roce 2020 dosáhnou výnosy z mobilních aplikací 189 miliard dolarů. Pokud chcete "naskočit do rozjetého vlaku", je čas realizovat Váš nápad na mobilní službu. Jaké jsou vyhlídky? Průzkum od App Annie ukazuje, že 46 % světové populace vlastní chytré telefony. A to znamená, že dalších 54 % si v budoucnu pořídí zařízení, na které budou potřebovat instalovat aplikace. Jak se zalíbit uživatelům neboli které mobilní aplikace jsou teď aktuální? Věnovali jste pozornost tomu, kolik nyní existuje různých zdrojů informací? Blogy, firemní stránky na Facebook , YouTube kanály a podobné

Vývoj mobilních aplikací. Jak vytvořit virální aplikace?

Pro mnoho firem není nic víc žádoucí než vytvoření virální aplikace. Co je ale zapotřebí, aby se firma dostala na vrchol hitparády mobilních aplikací ? V tomto článku se pokusíme vypořádat s moudry virality. Co je viralita? Viralita (nebo virové šíření) je vlastnost aplikace, díky které jsou uživatelé ochotní sdílet aplikace s reálnými a virtuálními přáteli, a to prostřednictvím sociálních sítí, messengerů a dalších komunikačních kanálů. Viralita umožňuje aplikaci dosáhnout zcela nové úrovně propagace , která je řádově efektivnější než jakákoli forma placené reklamy. Připomeňme si například Pokemon GO , jednu z nejslavnějších virálních her roku 2016. Přidáním prvků gamifikace a rozšířené reality se vývojářům podařilo dosáhnout neuvěřitelných výsledků. Podle zprávy společnosti Comscore počet uživatelů aplikace vzrostl z nuly na 28,5 milionů za den. Tak to je viralita v praxi. Pokemon GO Snadno se dá odhadnout, že základem virality je psychologický aspekt. Pokud s

Agile vs. Waterfall: Kterou metodu vývoje aplikace vybrat?

Když vytváříte projekt, téměř pokaždé si pokládáte tyto otázky: jak ho realizovat? Jak organizovat tým? Na metodologii, pomocí které je startup spuštěn, závisí jak kvalita výrobku, tak časový harmonogram realizace. Metoda vývoje software strukturuje mysl, tým a vytváří jasný obraz. Vidíte, v jaké fázi se projekt nachází a jaký krok se má podniknout dál. Zbývá pouze vybrat, kterou metodu zvolit. Jak jsme již uvedli v názvu, budeme porovnávat Agile a Waterfall. Hned na začátku uvádíme, že neexistuje žádná jasná odpověď, výběr závisí na projektu. Můžeme si ovšem říci o výhodách a nevýhodách. Obě metodiky vývoje jsme probrali v článkach “Metody vývoje aplikací. Waterfall ... Agile ...”. Vodopádový model Vodopádový model jasně strukturuje vývoj projektu. Máme plán, který se skládá z jednotlivých etap, jehož výsledkem je konečný produkt. Nápad Startup začíná nápadem, který se Vám rozsvítí nad hlavou jako žárovka. Je třeba jasně pochopit, jaký message vysíláte