Přeskočit na hlavní obsah

Zadaní je 50% úspěchu. Na co je třeba dát pozor při vytváření zadání projektu?



Dobrý vývojář by Vám měl pomoct s vypracováním zadaní, který bude přesně popisovat projekt a odpovídat Vašim představám. Pro vývojáře je taky hodně důležité, aby pochopil projekt do hloubky už od začátku.

Správné zadaní by mělo obsahovat:

1. Popis Vaší společnosti a aplikace, kterou chcete. V první části zadání byste měli spolu s dodavatelem odpovědět na následující otázky:

  • Čím se zabývá Vaše společnost?
  • Jak plánujete používat aplikaci ve Vašem podnikání?
  • Jaký typ aplikace potřebujete? (vývojář by Vás měl informovat o typech aplikací)
  • Co je cílem aplikace a jakých výsledků chcete dosáhnout pomocí této aplikace?
  • Kdo je cílovou skupinou?
2. Je třeba stanovit přibližné termíny vývoje první verze aplikace. Když je známý konkretní termín, vývojář má motivaci soustředit se na práci a dodělat ji včas.

3. Stanovit technické zadání, s čímž Vám musí pomoct vývojář. Technické zadaní je důležité pro vývoj, čím je podrobnější zadání, tím méně bude chyb při vývoji.

4. Stanovit design/styl aplikace. Se stylem, logem a celkovým designem aplikace Vám pomůže grafik, a to buď od dodavatele, případně si můžete najít externího grafika.

5. Další nutné aspekty: kdo bude vést projekt, jak se bude úkolovat, kdy a jak Vám budou prezentovány výsledky jednotlivých etap, jak bude probíhat vývoj v případě změn atp.
Nechte si navrhnout Váš nový informační systém od zkušených odborníků.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 způsobů jak se naučit programovat samostatně.

Programování je jednou z nejcennějších dovedností pro profesní růst, osobní rozvoj a vytváření něčeho úžasného. Je čas popsat deset tipů pro ty, kteří právě začínají svou cestu do programovacího světa. 1. Zjistěte, proč chcete programovat Zvolený směr ve výuce bude záviset na tom, proč se chcete naučit programovat a jak dlouho jste ochotni věnovat tomuto procesu. Pokud chcete být programátorem, je třeba začít s odborným kurzem (společnost Google sestavila seznam dovedností a kurzů pro ty, kteří chtějí být programátorem). Pokud chcete vytvářet hry a webové stránky pro zábavu ve svém volném čase, interaktivní kurzy jsou nejlepší volbou. Bloc vytvořil srovnávací tabulku kurzů v závislosti na zatížení, nákladech a důvodech k osvojení si programování. 2. Vyberte správný jazyk programování Neexistuje nejlepší programovací jazyk. Jakmile se naučíte jeden, nebude pro vás problém zvládnout další. Takže se nemusíte koncertovat na volbu pouze jednoho jazyka. Nicméně předpokládá s...

Co je MVP a proč se vyplatí být minimalistou při vývoji software?

Plánujete vývoj softwarové aplikace? Vydejte se cestou MVP, tedy minimálního životaschopného produktu (Minimal Viable Product). Velmi pravděpodobně vám to ušetří mnoho peněz a starostí. Co je MVP? Pojďme se podívat na to, co se za zkratkou MVP skrývá. MVP neboli minimal viable product je v našem případě software, který je spuštěn s nejmenší možnou funkcionalitou vyvinutou v co nejkratším čase a za co nejnižší možné náklady. Výsledkem je, že můžete rychle získat relevantní zpětnou vazbu od reálných uživatelů. Díky MVP zjistíte, co uživatelé OPRAVDU potřebují a chtějí. Konečný produkt (aplikace či služba) vzniká na základě získané zpětné vazby. V podstatě se jedná o strategii vývoje, která minimalizuje rizika při zavádění nových produktů a služeb a v praxi vám ušetří nejen peníze, ale i čas a energii.  Vývoj mobilní aplikace/software podle strategie MVP spočívá ve vytvoření nejjednodušší verze software , která má sice minimum vlastností a funkcí, ale zároveň je dostatečně výkonná, a...

14 tipů pro návrh ikon mobilních aplikací.

Ikona mobilní aplikace je malý obrázek, který prezentuje aplikaci v mobilním světě , na zařízení uživatele a na obchodech s aplikacemi. Pokud budete brzy vytvářet svoji mobilní aplikaci a návrh ikonky k tomu, přečtěte si tyto tipy. Pomohou vám vyhnout se chybám, se kterými se nováčci mohou setkat. Grafik by se měl soustředit na vzhled ikony, protože se uživatelé často pří výběru aplikace řídí právě vzhledem ikony. Proto nabízíme následující tipy pro vytvoření návrhu ikony mobilní aplikace. Postupujte podle pokynů mobilních výrobců Ikony neexistují samy o sobě, ale uvnitř grafického obalu určitého systému . Měly by se harmonicky vejít do rozhraní aplikace, nevypadat zvláštně vedle ikon jiných aplikací, ale současně být jedinečné. Proto vývoj ikony aplikace začíná seznámením se s příručkou výrobce systému. Zde jsou příručky, se kterými byste měli začít: Oficiální stránka věnovaná Material Design pro Android . Zde si můžete přečíst o stylu, animaci, komponente...