Přeskočit na hlavní obsah

5 důvodů k tvorbě rozsáhlého webu s použitím technologie umělé inteligence (AI).



Gartner ještě loni psal o tom, že všechny velké společnosti, které pracují v oboru elektronického obchodování, začnou používat hlasové a dokonce i video vyhledávání produktů před rokem 2021. Použití řešení na základě umělé inteligence ve vývoji webových stránek umožní internetovým obchodům lépe porozumět potřebám a náladě svých spotřebitelů. V důsledku toho budou e-shopy schopné nabídnout každému zákazníkovi produkt, který přesně odpovídá jeho potřebám, a to na základě analýzy uživatelských preferencí. Futurologové předpovídají, že společnosti, které uplatní inovace na bázi umělé inteligence do roku 2020, zvýší své zisky o 30 %.

V tomto článku vyjmenujeme 5 důvodů k použití technologie umělé inteligence pro vývoj webu.

1. Ještě rychlejší vyhledávání.

Moderní uživatelé chtějí získat potřebnou informaci co nejrychleji a nejsnadněji. Hlasové vyhledávání je už teď velmi populární u mladší generace. Potřebujete předem předvídat možnost snadného vyhledávání Vašich webových stránek na internetu pomocí Siri a Google Assistant. Je třeba také přemýšlet o budoucí implementaci hlasového asistenta při vývoji webové stránky, protože funkce hlasového vyhledávání zboží se brzy stane velmi důležitým kritériem pro loajalitu uživatelů.

2. Ještě efektivnější komunikace.

Chatové boty pomáhají vytvořit přirozenější komunikační proces. Díky technologii umělé inteligence se chatboty brzy naučí rozpoznat a napodobit lidské emoce. Více online zákazníků bude komunikovat s chatboty na webu. Tato možnost pomůže nakonec odstranit bariéry a udělá proces online nakupování pohodlným a příjemným.

Díky zavedení AI bude interakce s chatboty podobná komunikaci se skutečným konzultantem v obchodě, který vidí reakci kupujícího na konkrétní produkt, jeho cenu, kvalitu atd. Někteří odborníci již dnes předpovídají, že trh chatových botů dosáhne do roku 2021 obratu zhruba ve výši 3,5 miliardy dolarů. Aby vaše webové stránky zůstaly v trendu, měli byste zvážit možnost zavedení chatových botů, zejména v oblasti e-commerce.

3. Opravdu skvělá uživatelská zkušenost.

Pomocí řešení založených na umělé inteligenci můžete web přizpůsobit ještě lépe potřebám každého jednotlivého návštěvníka. Technologie real-time learning pomáhá posoudit náladu každého uživatele a porozumět jeho preferencím. V závislosti na získaných informacích vám technologie umožňuje změnit strukturu stránek pro každého návštěvníka, včetně vyhledávací funkce na webu. Zde je pár dalších možností technologie učení v reálném čase:
  • Změnit v reálném čase doporučení zboží podle potřeb konkrétního návštěvníka webu;
  • Flexibilně spravovat ceny v závislosti na době návštěvy webu;
  • Zobrazit personalizované reklamy;
  • Používat speciálně vybraný videoobsah pro stimulaci prodeje.

4. Maximálně pohodlné nakupování

Nakupováním online z domova u počítače na pohodlné židli mohou kupující ovlivnit vytvoření zcela nové uživatelské zkušenosti. S využitím AI řešení budou online obchody stále více personalizované. Rychle rostoucí trh online prodeje bude stále více zapojovat uživatele do procesu vytváření nejpohodlnějšího nákupního prostředí. Uživatel tak může rychle a snadno získat přístup k potřebným informacím a zároveň pocítí, že webová stránka byla vytvořena speciálně pro něj.

5. Zásadně nový přístup k marketingu

Strojové učení, jako součást konceptu AI, a použití analýzy Big Data otevírají obrovské možnosti pro markeťáky. Výše uvedené technologie umožňují dělat ještě přesnější marketingové prognózy a vytvářet strategie pro konkrétního uživatele založené na jeho chování na webu. Například:
  • Jaký druh zboží bude kupující s největší pravděpodobností kupovat v budoucnu;
  • Které kategorie zboží ho rozčilují a nezajímají;
  • Preferované vyhledávací kanály a zařízení, ze kterých tento uživatel rád nakupuje. 
  • Ceny přijatelné pro uživatele;
  • Období, kdy je uživatel nejvíce nakloněn k nákupu.
Máte nápady na tvorbu firemního software? Naše společnost má více než 15-tileté zkušenosti s implementací komplexních řešení pro velké a střední firmy. Kontaktujte nás a pomůžeme vám vytvořit inovativní řešení přesně pro Vaše podnikání.

Komentáře

  1. Nejak mi to nesedi. Umela inteligence se pouziva k tomu, aby se vzal proces, ktery musi rutinne nebo zlouhave nasledovat clovek, a zautomatizoval se. Na webu je ten proces zejmena registrace uctu na vsech ruznych strankach, prihlasovani, a nejaka personifikace ve smyslu nasledovani lidskeho procesu prochazeni textoveho obsahu a zobrazovani pouze takoveho obsahu, ktery pres prediktivni engine uzivatel bude chtit cist.

    Jinak funkce jako ovladani hlasem jsou k dispozici uz hodne let a stejne jako dotykove monitory se to proste neujalo a neujme. Hlas je proste pro komunikaci s lidmi a nic jineho hlasem rozume ovladat nejde a nepujde. Rozumne ovladani PC hlasem je pouze v nekolika malo pripadech, kdy u toho PC je vice lidi a navzajem ho chteji ovladat, jenze je tam jen jedna klavesnice a jedna mys.

    Co by bylo dobre je napsat neco do hloubky o AI a pridat k tomu zdrojovy kod i business use case.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 způsobů jak se naučit programovat samostatně.

Programování je jednou z nejcennějších dovedností pro profesní růst, osobní rozvoj a vytváření něčeho úžasného. Je čas popsat deset tipů pro ty, kteří právě začínají svou cestu do programovacího světa. 1. Zjistěte, proč chcete programovat Zvolený směr ve výuce bude záviset na tom, proč se chcete naučit programovat a jak dlouho jste ochotni věnovat tomuto procesu. Pokud chcete být programátorem, je třeba začít s odborným kurzem (společnost Google sestavila seznam dovedností a kurzů pro ty, kteří chtějí být programátorem). Pokud chcete vytvářet hry a webové stránky pro zábavu ve svém volném čase, interaktivní kurzy jsou nejlepší volbou. Bloc vytvořil srovnávací tabulku kurzů v závislosti na zatížení, nákladech a důvodech k osvojení si programování. 2. Vyberte správný jazyk programování Neexistuje nejlepší programovací jazyk. Jakmile se naučíte jeden, nebude pro vás problém zvládnout další. Takže se nemusíte koncertovat na volbu pouze jednoho jazyka. Nicméně předpokládá s

14 tipů pro návrh ikon mobilních aplikací.

Ikona mobilní aplikace je malý obrázek, který prezentuje aplikaci v mobilním světě , na zařízení uživatele a na obchodech s aplikacemi. Pokud budete brzy vytvářet svoji mobilní aplikaci a návrh ikonky k tomu, přečtěte si tyto tipy. Pomohou vám vyhnout se chybám, se kterými se nováčci mohou setkat. Grafik by se měl soustředit na vzhled ikony, protože se uživatelé často pří výběru aplikace řídí právě vzhledem ikony. Proto nabízíme následující tipy pro vytvoření návrhu ikony mobilní aplikace. Postupujte podle pokynů mobilních výrobců Ikony neexistují samy o sobě, ale uvnitř grafického obalu určitého systému . Měly by se harmonicky vejít do rozhraní aplikace, nevypadat zvláštně vedle ikon jiných aplikací, ale současně být jedinečné. Proto vývoj ikony aplikace začíná seznámením se s příručkou výrobce systému. Zde jsou příručky, se kterými byste měli začít: Oficiální stránka věnovaná Material Design pro Android . Zde si můžete přečíst o stylu, animaci, komponente

Průvodce pro začátečníky ke spuštění a propagaci aplikace.

Poprvé vyvíjíte mobilní aplikaci ? Určitě máte spoustu otázek: Stojí to za to? Má to smysl? Jak se o tom lidé dozvědí? Zde jsou nejobvyklejší otázky a odpovědi, které pomohou začátečníkům vyvinout úspěšnou aplikaci. Mám hodně různých nápadů. Který si mám vybrat? Nejúspěšnější podnikatelé si vybudovali vlastní podnikání tím, že uvádí do praxe mnoho svých myšlenek. Proto se neomezujte na jednu myšlenku. Vytvoření aplikace je podobné vydávání hudebního singlu. Nikdy nevíte, který single přinese úspěch. Nápady testujte v aplikaci 4 až 6 měsíců, a pokud nevidíte rostoucí uživatelskou základnu, přejděte na další nápad. Mám nápad na aplikaci. Čím mám začít? Začněte tím, že svůj nápad jasně a podrobně popište na papír. Zkuste vytvořit detailní wireframe/šablonu budoucí aplikace. Poté, co jste určili vaše požadavky, potřebujete profesionální vývojářskou společnost, která bude schopna udělat návrh, projekt a vyvíjet Vaši aplikaci. Jak zjistím, jestli má uživatel zájem o mou aplikaci? M