Přeskočit na hlavní obsah

Co nového umí Google Assistant?

Před týdnem proběhla v Krakowě dvoudenní konference od Google pro vývojáře, GDDEurope 2017. Jednou z nejzajímavějších byla ukázka nové funkce hlasového asistenta - Google Assistant, který byl poprvé představen veřejnosti v květnu 2016. Google ukazuje, že se jeho asistent stává chytřejší a chytřejší.
V rámci prezentace Google Developers Day předvedl vedoucí vývojového týmu v Curychu Behshad Behzadi, že Google Assistant pracuje nyní mnohem lépe s kontextem, a díky tomu se naučil odpovídat na složitější otázky a stal se mnohem užitečnější v cestování.
Jednou z nejzajímavějších funkcí služby Google Assistant je nový režim překladače, pomocí kterého asistent přeloží všechna vaše slova do vybraného jazyka. Google již dlouho propaguje schopnosti překladače, ale teď ukázal, jak mohou být použity v reálných situacích.




Umělá inteligence si pamatuje vaše minulé požadavky a na jejich základě přizpůsobuje budoucí výsledky vyhledávání. Například, Behshad Behzadi předvedl možnosti personalizované interakce programu Google Assistant s uživatelem:


  • Jaký je provoz z letiště v Curychu k mému domu?
  • Doprava z letiště v Curychu do vašeho domu je volná, takže potrvá 43 minut
  • Kdy dnes poletí můj let?
  • Váš let 1625 Lufthansa letí do Mnichova dnes v 16:50
  • Jak se mému týmu daří?
  • Barcelona je druhá ve skupině A
  • Jaký je můj oblíbený tým?
  • Řekl jsi mi, že máš rád Barcelonu (autor prezentace vysvětlil, že jí to říkal před několika měsíci)


Poté požádal asistenta o obrázek Thomase a asistent ukázal obrázky s vlakem Thomasem, které jsou nejpopulárnější. Pak Behshad požádal o vyhledání fotbalového týmu "Bayern", jehož členem je Thomas Müller. Poté zase požádal o obrázky s Thomasem a Google zobrazil fotografie hráče.


Na jevišti se Behzadi pokusil najít film pomocí Google Assistant:
  • Jak se nazývá film, ve kterém hrál Tom Cruise? Hraje tam kulečník a zároveň tančí.
Asistent okamžitě odpověděl:
  • Barva peněz.


Společnost prokázala, že Google Assistant začal rychleji odpovídat na otázky, lépe rozpoznávat hlas a efektivněji využívat vyhledávání v určitých scénářích. Některé z uvedených funkcí jsou již k dispozici všem uživatelům - ale zatím ne všechny.


Google Assistant získá rovněž podporu pro Google Lens. Toto bylo oznámeno již na konferenci Google I/O, ovšem ukázku provedli na GDDEurope. Na prezentaci bylo možné vidět, že pomocí programu Google Lens bude možné určit kalorický obsah produktů a konvertovat měnu.

Celý dialog Behshada Behzadi s Google Assistant je dostupný ve videu Day 2 Keynote (GDD Europe '17)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 způsobů jak se naučit programovat samostatně.

Programování je jednou z nejcennějších dovedností pro profesní růst, osobní rozvoj a vytváření něčeho úžasného. Je čas popsat deset tipů pro ty, kteří právě začínají svou cestu do programovacího světa. 1. Zjistěte, proč chcete programovat Zvolený směr ve výuce bude záviset na tom, proč se chcete naučit programovat a jak dlouho jste ochotni věnovat tomuto procesu. Pokud chcete být programátorem, je třeba začít s odborným kurzem (společnost Google sestavila seznam dovedností a kurzů pro ty, kteří chtějí být programátorem). Pokud chcete vytvářet hry a webové stránky pro zábavu ve svém volném čase, interaktivní kurzy jsou nejlepší volbou. Bloc vytvořil srovnávací tabulku kurzů v závislosti na zatížení, nákladech a důvodech k osvojení si programování. 2. Vyberte správný jazyk programování Neexistuje nejlepší programovací jazyk. Jakmile se naučíte jeden, nebude pro vás problém zvládnout další. Takže se nemusíte koncertovat na volbu pouze jednoho jazyka. Nicméně předpokládá s

14 tipů pro návrh ikon mobilních aplikací.

Ikona mobilní aplikace je malý obrázek, který prezentuje aplikaci v mobilním světě , na zařízení uživatele a na obchodech s aplikacemi. Pokud budete brzy vytvářet svoji mobilní aplikaci a návrh ikonky k tomu, přečtěte si tyto tipy. Pomohou vám vyhnout se chybám, se kterými se nováčci mohou setkat. Grafik by se měl soustředit na vzhled ikony, protože se uživatelé často pří výběru aplikace řídí právě vzhledem ikony. Proto nabízíme následující tipy pro vytvoření návrhu ikony mobilní aplikace. Postupujte podle pokynů mobilních výrobců Ikony neexistují samy o sobě, ale uvnitř grafického obalu určitého systému . Měly by se harmonicky vejít do rozhraní aplikace, nevypadat zvláštně vedle ikon jiných aplikací, ale současně být jedinečné. Proto vývoj ikony aplikace začíná seznámením se s příručkou výrobce systému. Zde jsou příručky, se kterými byste měli začít: Oficiální stránka věnovaná Material Design pro Android . Zde si můžete přečíst o stylu, animaci, komponente

Metody vývoje aplikací. Waterfall, V-model, Inkrementální model

Existuje několik osvědčených metod pro vývoj software, tzv. best practices. Volba konkretní metody závisí na specifikaci projektu, rozpočtu, subjektivní preferenci a dokonce i temperamentu vedoucího. V tomto článku krátce popíšeme základní metody vývoje webových a mobilních aplikací. «Waterfall Model» (model vodopádu) Jedna z nejstarších metod, zahrnuje postupné procházení etap, z nichž každá musí být plně dokončena, než se začne další. Pomocí modelu vodopádu je snadné řídit projekt. Vývoj je rychlý, náklady a doba trvání jsou předem definovány. Má to ovšem i druhou stránku. Vodopádový model poskytne vynikající výsledek pouze v projektech s jasnými a předem definovanými požadavky a způsoby jejich realizace. Není zde možnost udělat krok zpět, testování začne až poté, co je vývoj ukončen nebo téměř dokončen. Kdy použít model vodopádu? Pouze tehdy, když jsou požadavky známé, jasné a pevně stanovené. Rozporné požadavky neexistují. Nejsou žádné problémy s dost