Přeskočit na hlavní obsah

Jak mobilní aplikace ovlivňují internet věcí


V posledních letech výrazně vzrostl počet mobilních aplikací pro interakci s IoT, což silně ovlivnilo vývoj internetu věcí. Jsou to právě mobilní aplikace, které významně ovlivňují růst trendu IoT. Mobilní aplikace neslouží pouze jako nástroj pro společnosti, které se zabývají technologií IoT. Tyto společnosti usilují o vytvoření inteligentnějších zařízení, které jsou zaměřeny na zlepšení různých aspektů života lidí.

Výcvik ve formě hry

Představte si zařízení, které vás může něco naučit a zároveň vám může částečně nahradit potřebu domácího mazlíčka. Cozmo je malý chytrý robot, který disponuje osobností s umělými emocemi. Ve skutečnosti se jedná o interaktivní hračku, která může uživateli pomoct naučit se programovat.
Robot má vlastní procesor, který určuje chování hračky. Současně se připojuje ke konkrétní mobilní aplikaci, která zpracovává většinu operací a příkazů pomocí umělé inteligence.
Aplikace Cozmo spojuje váš mobilní telefon s robotem přes Wi-Fi. Robot vytváří vlastní zabezpečenou síť, ke které se musí uživatel připojit při každém spuštění aplikace.


Vzdálená komunikace domácích mazlíčků a jejich majitelů

PetChatz je interaktivní systém, který umožňuje majitelům domácích zvířat komunikovat se svými mazlíčky prostřednictvím audio a video odkudkoliv na světě. PetChatz také umožňuje majitelům zvířat hrát hry se svými mazlíčky a odměňovat je chutnými cenami. Pomocí tohoto zařízení můžete volat svému domácímu mazlíčkovi a také on může zavolat na Vaši mobilní aplikaci kliknutím na tlačítko, které spustí připojení. Díky tomuto zařízení a mobilní aplikaci můžete vždy zůstat v kontaktu se svým domácím zvířetem, ať jste kdekoli. Tento systém je dost podobný slavnému zařízení PetCube, který úspěšně obdržel finanční prostředky v rámci crowdfunding kampaně.


Ovládaní domu

Inteligentní dům je další koncept internetu věcí. Připojením domácích spotřebičů máte plnou kontrolu nad funkcí Vašich domácích zařízení. Díky připojení k Internetu mohou IoT-aplikace posílat push notifikace na mobil a tím umožňují uživatelům nastavovat, zapínat a vypínat systémy, když jsou daleko od domova.
Jeden z takových systémů je například KNX - Smart Home, s jehož pomocí si můžete být jisti, že se v domě zbytečně nesvítí, záclony jsou zatažené, varná deska a topení jsou vypnuté a alarm je aktivován. Pomocí této technologie můžete prostřednictvím mobilní aplikace ovládat jakékoliv elektrické zařízení ve vaší domácnosti. Majitelé tak mohou ušetřit až 45 % roční spotřeby energie.



Tržní poptávka po mobilních aplikacích, pomocí kterých můžeme ovládat zařízení, rychle roste. Mobilní aplikace mají významný dopad na průmysl IoT, protože poskytují pohodlné, včasné a účinné způsoby správy připojených zařízení. Technologickým společnostem se tak otevřel obrovský trh, kde je spoustu nových příležitostí.

S vývojem mobilní aplikace Vám pomůže iQuest. Máme spoustu zkušeností s vytvářením mobilních aplikací pro iOS a Android. Kontaktujte nás a proměňte svůj nápad ve skutečnost.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 způsobů jak se naučit programovat samostatně.

Programování je jednou z nejcennějších dovedností pro profesní růst, osobní rozvoj a vytváření něčeho úžasného. Je čas popsat deset tipů pro ty, kteří právě začínají svou cestu do programovacího světa. 1. Zjistěte, proč chcete programovat Zvolený směr ve výuce bude záviset na tom, proč se chcete naučit programovat a jak dlouho jste ochotni věnovat tomuto procesu. Pokud chcete být programátorem, je třeba začít s odborným kurzem (společnost Google sestavila seznam dovedností a kurzů pro ty, kteří chtějí být programátorem). Pokud chcete vytvářet hry a webové stránky pro zábavu ve svém volném čase, interaktivní kurzy jsou nejlepší volbou. Bloc vytvořil srovnávací tabulku kurzů v závislosti na zatížení, nákladech a důvodech k osvojení si programování. 2. Vyberte správný jazyk programování Neexistuje nejlepší programovací jazyk. Jakmile se naučíte jeden, nebude pro vás problém zvládnout další. Takže se nemusíte koncertovat na volbu pouze jednoho jazyka. Nicméně předpokládá s

14 tipů pro návrh ikon mobilních aplikací.

Ikona mobilní aplikace je malý obrázek, který prezentuje aplikaci v mobilním světě , na zařízení uživatele a na obchodech s aplikacemi. Pokud budete brzy vytvářet svoji mobilní aplikaci a návrh ikonky k tomu, přečtěte si tyto tipy. Pomohou vám vyhnout se chybám, se kterými se nováčci mohou setkat. Grafik by se měl soustředit na vzhled ikony, protože se uživatelé často pří výběru aplikace řídí právě vzhledem ikony. Proto nabízíme následující tipy pro vytvoření návrhu ikony mobilní aplikace. Postupujte podle pokynů mobilních výrobců Ikony neexistují samy o sobě, ale uvnitř grafického obalu určitého systému . Měly by se harmonicky vejít do rozhraní aplikace, nevypadat zvláštně vedle ikon jiných aplikací, ale současně být jedinečné. Proto vývoj ikony aplikace začíná seznámením se s příručkou výrobce systému. Zde jsou příručky, se kterými byste měli začít: Oficiální stránka věnovaná Material Design pro Android . Zde si můžete přečíst o stylu, animaci, komponente

Průvodce pro začátečníky ke spuštění a propagaci aplikace.

Poprvé vyvíjíte mobilní aplikaci ? Určitě máte spoustu otázek: Stojí to za to? Má to smysl? Jak se o tom lidé dozvědí? Zde jsou nejobvyklejší otázky a odpovědi, které pomohou začátečníkům vyvinout úspěšnou aplikaci. Mám hodně různých nápadů. Který si mám vybrat? Nejúspěšnější podnikatelé si vybudovali vlastní podnikání tím, že uvádí do praxe mnoho svých myšlenek. Proto se neomezujte na jednu myšlenku. Vytvoření aplikace je podobné vydávání hudebního singlu. Nikdy nevíte, který single přinese úspěch. Nápady testujte v aplikaci 4 až 6 měsíců, a pokud nevidíte rostoucí uživatelskou základnu, přejděte na další nápad. Mám nápad na aplikaci. Čím mám začít? Začněte tím, že svůj nápad jasně a podrobně popište na papír. Zkuste vytvořit detailní wireframe/šablonu budoucí aplikace. Poté, co jste určili vaše požadavky, potřebujete profesionální vývojářskou společnost, která bude schopna udělat návrh, projekt a vyvíjet Vaši aplikaci. Jak zjistím, jestli má uživatel zájem o mou aplikaci? M