Přeskočit na hlavní obsah

Jak vytvořit úspěšný mobilní projekt?


Vývoj mobilních aplikací vyžaduje pozornost vůči potenciálnímu publiku. Funkce musí přinášet peníze a prospěch jak podnikům, tak uživatelům.

Klíčem k vytvoření úspěšných a uživatelsky přívětivých mobilních aplikací je porozumění. Snažte se skutečně porozumět potřebám uživatele. Zohlednit tyto potřeby je možné pomocí otázek: kdo, co, proč, kde, kdy a jak.

Kdo?

Kdo je vaším konečným spotřebitelem? Je nutné znát základní demografické ukazatele uživatele, jako je věk a pohlaví. Ale snažte se jít ještě dál - přemýšlejte o jeho touhách, ambicích, překážkách a potížích. Vytvoření persony pro každý z očekávaných typů zákazníků vám pomůže odpovědět na tuto otázku a vyvinout nejlepší mobilní projekt.

Co?

Co váš cílový spotřebitel chce nebo potřebuje, co se mu doposud nepodařilo vůbec získat? Co nabídnete uživateli prostřednictvím mobilních projektů, aby dostal to, co chce? Všechno, co nabízíte, by mělo souviset s vaším podnikáním, ale měli byste se zaměřit i na to, co je pro uživatele nejdůležitější.

Proč?

Proč budou uživatelé používat mobilní aplikaci? Vaše aplikace musí plně uspokojit potřebu, kterou mají (jinými slovy, musí odpovědět na otázku "Co?"). Pro uživatele musí existovat velký rozdíl mezi používáním vaší aplikace a podobné aplikace od konkurence.

Kdy?

Kdy budou uživatelé nejčastěji používat vaši mobilní aplikaci? A jak často? Otázka "Kdy?" může být nastavena v pevném rámci (například od 7 do 10 hodin ve všední dny atd.) Nebo ve srovnávacím rámci (během tréninku, hodinu po večeři apod.). Musíte vypočítat interval použití pro vytvoření optimálního projektu pro svého uživatele.

Kde?

Kde budou uživatelé nejčastěji používat vaši mobilní aplikaci? Existují nějaké příležitosti nebo problémy týkající se tohoto místa? Například monitorování plavání zní skvěle, ale uživatelé nemohou používat běžný smartphone bez vodotěsných komponent. Na druhou stranu je pravděpodobné, že mobilní srovnání cen bude probíhat v maloobchodních prodejnách a může být usnadněno skenováním čárových kódů nebo přidáním možnosti číst QR kód atd.

Jak?

Jak přilákáte uživatele? Poté, co jste charakterizovali své uživatele pomocí odpovědí na výše uvedené otázky, můžete zjistit, jak je efektivně přilákat.

Je zde jen jedna obtíž: pro každou odpověď na otázku "Kdo?" musíte odpovědět na každou ze zbývajících otázek. Jinými slovy, pokud máte dva nebo více typů uživatelů, které představují velmi rozdílné segmenty trhu, budete muset odpovědět na všechny výše uvedené otázky pro každého z nich, pochopit jejich potřeby, a to proto, abyste úspěšně vytvořili dokonalý mobilní projekt, který vyhovuje jejich potřebám.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

10 způsobů jak se naučit programovat samostatně.

Programování je jednou z nejcennějších dovedností pro profesní růst, osobní rozvoj a vytváření něčeho úžasného. Je čas popsat deset tipů pro ty, kteří právě začínají svou cestu do programovacího světa. 1. Zjistěte, proč chcete programovat Zvolený směr ve výuce bude záviset na tom, proč se chcete naučit programovat a jak dlouho jste ochotni věnovat tomuto procesu. Pokud chcete být programátorem, je třeba začít s odborným kurzem (společnost Google sestavila seznam dovedností a kurzů pro ty, kteří chtějí být programátorem). Pokud chcete vytvářet hry a webové stránky pro zábavu ve svém volném čase, interaktivní kurzy jsou nejlepší volbou. Bloc vytvořil srovnávací tabulku kurzů v závislosti na zatížení, nákladech a důvodech k osvojení si programování. 2. Vyberte správný jazyk programování Neexistuje nejlepší programovací jazyk. Jakmile se naučíte jeden, nebude pro vás problém zvládnout další. Takže se nemusíte koncertovat na volbu pouze jednoho jazyka. Nicméně předpokládá s

14 tipů pro návrh ikon mobilních aplikací.

Ikona mobilní aplikace je malý obrázek, který prezentuje aplikaci v mobilním světě , na zařízení uživatele a na obchodech s aplikacemi. Pokud budete brzy vytvářet svoji mobilní aplikaci a návrh ikonky k tomu, přečtěte si tyto tipy. Pomohou vám vyhnout se chybám, se kterými se nováčci mohou setkat. Grafik by se měl soustředit na vzhled ikony, protože se uživatelé často pří výběru aplikace řídí právě vzhledem ikony. Proto nabízíme následující tipy pro vytvoření návrhu ikony mobilní aplikace. Postupujte podle pokynů mobilních výrobců Ikony neexistují samy o sobě, ale uvnitř grafického obalu určitého systému . Měly by se harmonicky vejít do rozhraní aplikace, nevypadat zvláštně vedle ikon jiných aplikací, ale současně být jedinečné. Proto vývoj ikony aplikace začíná seznámením se s příručkou výrobce systému. Zde jsou příručky, se kterými byste měli začít: Oficiální stránka věnovaná Material Design pro Android . Zde si můžete přečíst o stylu, animaci, komponente

Metody vývoje aplikací. Waterfall, V-model, Inkrementální model

Existuje několik osvědčených metod pro vývoj software, tzv. best practices. Volba konkretní metody závisí na specifikaci projektu, rozpočtu, subjektivní preferenci a dokonce i temperamentu vedoucího. V tomto článku krátce popíšeme základní metody vývoje webových a mobilních aplikací. «Waterfall Model» (model vodopádu) Jedna z nejstarších metod, zahrnuje postupné procházení etap, z nichž každá musí být plně dokončena, než se začne další. Pomocí modelu vodopádu je snadné řídit projekt. Vývoj je rychlý, náklady a doba trvání jsou předem definovány. Má to ovšem i druhou stránku. Vodopádový model poskytne vynikající výsledek pouze v projektech s jasnými a předem definovanými požadavky a způsoby jejich realizace. Není zde možnost udělat krok zpět, testování začne až poté, co je vývoj ukončen nebo téměř dokončen. Kdy použít model vodopádu? Pouze tehdy, když jsou požadavky známé, jasné a pevně stanovené. Rozporné požadavky neexistují. Nejsou žádné problémy s dost