Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

21 otázek, na které je potřeba se zeptat před začátkem vývoje softwaru

Je skvělé, pokud máte představu o mobilní aplikaci pro vaši firmu , která přiláká nové zákazníky a zaujme již existující zákazníky. Ovšem dříve, než si najmete vývojový tým, Justin Dombroski, vedoucí produktový manažer společnosti Enola Labs, vám doporučuje položit si těchto 21 otázek . Máte představu, kdy bude aplikace vydána? Bude mít vaše aplikace více než jednu verzi? Pokud připravujete verze pro více platforem , budou spuštěné současně? Jaké jsou vaše požadavky? Bude vaše aplikace fungovat pouze v iOS nebo Androidu? Budete platit za server hosting? Softwaroví architekti a inženýři by měli takové věci znát. A co funkcionalita? Vytvořili jste si seznam, tzv. backlog, ve kterém jste definovali požadavky na funkčnost aplikace? Víte, jaké jsou tři základní funkce aplikace? Každá funkcionalita musí splňovat určité požadavky. Pokud vývoj zůstává otevřený a požadavky nejsou stanoveny, může se stát, že získáte něco, co neodpovídá vašim očekáváním. Kdo se

Proč vyvíjíme webové aplikace v Ruby on Rails?

Vývoj webových aplikací Ruby on Rails Již léta vyvíjíme webové aplikace v šikovném frameworku Ruby on Rails . Proč si vybíráme Ruby? V tomto článku se pokusíme odpovědět na tuto otázku. Ruby je dynamický, reflexní, vysokoúrovňový programovací jazyk pro rychlé a pohodlné programování. Ruby on Rails je plnohodnotný víceúrovňový framework pro vytváření webových aplikací. Je založen na nejmodernějších technologiích, které umožňují snadno a rychle vyvíjet webové aplikace na míru pro zákazníka. Vývojáři Programovací jazyk Ruby není úplně pro začátečníky. Je těžké tento jazyk ovládnout, takže programátoři začínají pracovat s Ruby po několika letech práce v jiných programovacích jazycích. Průměrný věk programátora na Ruby je 25-28 let. Běžný programátor začátečník v Ruby on Rails je zkušený vývojář s mnoha znalostmi, zkušenostmi ve vývoji projektů v jiných jazycích, pochopením principů programování a vynikajícím pochopením vývoje webu obecně. Klíčové výhody Ruby / Ruby on

Perspektivy trhu s mobilními aplikacemi

App Store Trh s mobilními aplikacemi se rozvíjí rychlým tempem a podle předpovědí předních společností bude jeho nárůst ještě větší. Objevuje se stále více a více vývojářů, společností a aplikací. Stoupá také konkurence mezi službami se stejnými funkcemi - někdo láká uživatele designem, někdo přidává nové funkce a někdo využívá možnosti propagace. Analýza trhu s aplikacemi ukazuje, že v roce 2020 dosáhnou výnosy z mobilních aplikací 189 miliard dolarů. Pokud chcete "naskočit do rozjetého vlaku", je čas realizovat Váš nápad na mobilní službu. Jaké jsou vyhlídky? Průzkum od App Annie ukazuje, že 46 % světové populace vlastní chytré telefony. A to znamená, že dalších 54 % si v budoucnu pořídí zařízení, na které budou potřebovat instalovat aplikace. Jak se zalíbit uživatelům neboli které mobilní aplikace jsou teď aktuální? Věnovali jste pozornost tomu, kolik nyní existuje různých zdrojů informací? Blogy, firemní stránky na Facebook , YouTube kanály a podobné

Vývoj mobilních aplikací. Jak vytvořit virální aplikace?

Pro mnoho firem není nic víc žádoucí než vytvoření virální aplikace. Co je ale zapotřebí, aby se firma dostala na vrchol hitparády mobilních aplikací ? V tomto článku se pokusíme vypořádat s moudry virality. Co je viralita? Viralita (nebo virové šíření) je vlastnost aplikace, díky které jsou uživatelé ochotní sdílet aplikace s reálnými a virtuálními přáteli, a to prostřednictvím sociálních sítí, messengerů a dalších komunikačních kanálů. Viralita umožňuje aplikaci dosáhnout zcela nové úrovně propagace , která je řádově efektivnější než jakákoli forma placené reklamy. Připomeňme si například Pokemon GO , jednu z nejslavnějších virálních her roku 2016. Přidáním prvků gamifikace a rozšířené reality se vývojářům podařilo dosáhnout neuvěřitelných výsledků. Podle zprávy společnosti Comscore počet uživatelů aplikace vzrostl z nuly na 28,5 milionů za den. Tak to je viralita v praxi. Pokemon GO Snadno se dá odhadnout, že základem virality je psychologický aspekt. Pokud s