Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

Vývoj mobilních aplikací: etapy, termíny a cena.

Trh s mobilními aplikacemi vykazuje dynamický růst. Významný segment zaujímají hry, avšak podnikové mobilní aplikace nezůstávají pozadu a vykazují pozitivní dynamiku. Již v nejbližších několika letech můžeme s jistotou říci, že každá společnost bude zastoupena nejen na internetových stránkách, ale bude mít i vlastní mobilní aplikaci. Pokud nechcete zůstat pozadu a chcete být mezi prvními v tomhle závodě mezi podniky, pak začněte plánovat vývoj mobilní aplikace . Co potřebujete? Dokonce nyní, když kontaktujete vývojářskou společnost, setkáváte se s řadou příležitostí. Tým profesionálů vám nabídne nejen vyvíjet vlastní aplikaci se sadou jedinečných funkcí, ale také zvolit metodiku vývoje aplikace. Tradiční vodopádový model je nahrazen energeticky náročným a ekonomicky výhodným agilním vývojem. Při výběru dodavatele softwaru se orientujte na jeho odborné znalosti, portfolio a zkušenosti ve vývoji pro váš obor, dostupnost projektových manažerů a testerů (testovaní aplikace zabírá

Na co si dát pozor, když začínáte s vývojem rozsáhlého systému?

Vedení malého webového projektu můžeme přirovnat k řízení jedné lodi, kdežto provoz velkého IT projektu lze přirovnat k řízení celé flotily . Jak se může podnikatel bez technických znalostí podílet na řízení komplexního projektu a ujistit se, že vývojářská firma dosáhne nejlepších výsledků? 1. Zapomeňte na vývoj a začněte plánovat Když je pro startup rozhodující co nejrychlejší krok od myšlenky k první verzi MVP, tak pro webové systémy je nesmírně důležité věnovat dostatek času provádění analýzy podnikání a plánování. Je třeba určit: Jaké jsou cíle projektu? Které skupiny uživatelů bude produkt používat? Jaké bude mít projekt výjimečné funkce? Na jaké platformě bude projekt fungovat? Na rozdíl od běžných startupů nemají velké projekty dostatečnou flexibilitu pro snadnou adaptaci, proto je důležité od prvního dne jasně nasměrovat vývoj produktů. Přesná definice rozsahu práce a cílů projektu umožní stanovit jasné úkoly manažerům, grafikům, vývojářům a testerům. Po projed

Etapy testování mobilních aplikací

Existuje mnoho důvodů, proč může být mobilní aplikace úspěšná: skvělý nápad zákazníka, vynikající vývojáři, skvělá správa procesu vývoje, kompetentní propagace atd. Testování je dalším důležitým faktorem úspěchu. Bez ohledu na to, co dělají vývojáři a jak tvrdě pracují markeťáci či manažeři, bez kontroly kvality se může vše zhroutit jako domeček z karet . Jak už jste pravděpodobně pochopili, budeme mluvit o testování mobilních aplikací, konkretně o etapách testování mobilních aplikací . Testování instalace Co především dělá uživatel mobilní aplikace? Správně: instaluje aplikaci. Tohle je první fáze testování. QA inženýr musí zajistit, aby uživatel neměl žádné problémy během instalace mobilní aplikace. Zde je třeba také určit, zda bude aplikace nainstalována v různých operačních systémech. Testování kompatibility Druhá etapa. Jeho hlavním účelem je zajistit, aby aplikace mohla úspěšně přejít z jednoho prostředí do jiného. Jinými slovy umožňuje určit, zda je produkt připrav

Design MVP pro startupy.

Na internetu se každý den objevují otázky typu "Mám skvělý nápad na startup. Co mám dělat dál?”. Ve většině případů odborníci doporučují: provedení tzv. nárazové zkoušky nápadu → tvorba MVP → zpracování zpětné vazby od uživatelů → změna dle zpětné vazby či pokračování podle plánu a prezentace MVP investorům. Zatímco velké množství publikací jsou o vývoji MVP pro startup, jeho návrhu je věnováno méně pozornosti. V tomto článku Vám poradíme, jak navrhnout MVP pro začínající firmy. Pokud ještě neznáte koncept produktu s nejmenší možnou funkcionalitou (MVP), přečtěte si náš úvodní článek . MVP vám pomůže vyhnout se tvorbě produktu, který nebude úspěšný, a ušetří vám čas a peníze. Zde jsou body, kterým je potřeba se při návrhu MVP věnovat: Design je důležitý Pokud nevěnujete dostatečnou pozornost vzhledu produktu, může se stát, že snížíte jeho úspěšnost. Koneckonců, minimální neznamená vytvoření startupu ve spěchu bez pochopení trhu, potenciálních uživatelů a standardů v oblas

4 nápady pro aplikace s geolokací

Foursquare je snad první celosvětový startup, který použil geolokační službu. Samotný Foursquare je zaměřený na vyhledávání restaurací a lidí. V roce 2016 vstoupila na trh hra Pokémon GO, která poukázala na potenciál geolokační služby. V tomto článku vám dáme pár tipů pro vytvoření aplikací právě s geolokační službou. Věřte, že tato oblast má skutečně obrovský potenciál. Typy aplikací s geolokací. Co geolokace vůbec znamená? Jsou to zeměpisná data (zeměpisná délka/šířka) o poloze zařízení. Aplikace s geolokací obsahují funkce, které jsou spojené s údaji o poloze uživatelů. Například, v centru města vám bude nabídnuta jedna kavárna a na okraji města může aplikace ukázat, že do nejbližšího podniku musíte jít půl hodiny pešky. Údaje o poloze se získají pomocí GPS dat nebo mobilní sítě a Wi-Fi. Aplikace s geolokací lze podmíněně rozdělit na: Startupy s geolokací pro vyhledávání různých míst a služeb. Restaurace, spojení veřejné dopravy, lékaři, kadeřnictví a podobně. Jako příklad

Jak vydělat na mobilní aplikaci v roce 2018?

Na tom, jaký vyberete model monetizace mobilní aplikace , závisí popularita Vaší aplikace. Vhodně zvolená strategie monetizace pomůže zvýšit loajalitu diváků a přilákat nové uživatele. Naopak nevhodná strategie může potenciální zákazníky odradit. Jak vydělat na mobilní aplikaci a jaký model monetizace si vybrat v roce 2018? S tím vám poradíme v tomto článku. Výzkum od Statista ukazuje, že v roce 2020 dosáhne světový příjem majitelů mobilních aplikací přibližně 190 miliard amerických dolarů. Jaký model monetizace vybrat pro dosažení zisku v budoucnu? Existují 3 základní možnosti: placené stahování, nákupy v aplikaci a reklamy. Placené stahování Je to asi nejjasnější možnost monetizace - uživatel jednou zaplatí za stažení Vaší aplikace. Vy, jako majitel, obdržíte okamžitý příjem za stažení. Uživatelé placených aplikací jsou obvykle loajálnější - je snadnější je udržet. V případě placeného stažení je vaším úkolem získat co nejvíce kupujících, což je celkem složité. Lidé

Trendy ve webovém vývoji v roce 2018

Webové technologie se vyvíjejí hodně rychle. Měli byste vždy držet krok s dobou, co bylo populární včera, nemusí být populární zítra. Webový průmysl je pozoruhodný svou nestabilitou. Některé technologie jsou rychle nahrazeny jinými. V tomto článku probereme trendy ve webovém vývoji 2018. Javascript Javascript byl v trendu v roce 2017 a stále se rozvíjí. Knihovny založené na Javascriptu jsou flexibilnější, pohodlnější a výkonnější. V roce 2018 bude pokračovat boj mezi Angular a React. Oba frameworky mají své výhody a nevýhody. Angular má hodně fanoušků, ovšem příznivců Reactu také není málo. Podle Google Trends je React trochu populárnější. Situace se však může změnit v roce 2018. Podle přehledu Stack Overflow je Javascript nejpoužívanější programovací jazyk v roce 2017. Průzkumu se účastnilo 64 000 vývojářů a už 5 let za sebou je Javasript na prvním místě. SPA (Single Page Application) SPA založená na javascriptu se stává stále více populárnější. A není to překv