Nedostatek virálního růstu může vést k propadnutí vašeho startupu, jelikož první týdny startupu jsou velmi důležité. V minulosti jsme psali o tom, jak změnit myšlenku ve startup . Dnes Vám povíme o viralitě a uvedeme tipy, jak jí dosáhnout. Co je viralita? Viralita je proces šíření informací o startupu takovou rychlostí, která značně překračuje běžné šíření myšlenky produktu. Jedná se o fenomén, který když spustíte, začnou ho lidé šířit vysokou rychlostí. A ke všemu to je úplně zdarma. V současné době se nejvíce používá videoobsah, jelikož je vnímán mnohem lépe a jednodušeji než longread (dlouhé články). Zde je nejjednodušší způsob výpočtu faktoru virality pro startup: Uveďte počet aktuálních uživatelů. Předpokládejme, že jich je teď 150. Podívejte se, jaký je průměrný počet pozvánek nebo sdílení od jednoho uživatele. Předpokládejme, že každý uživatel pošle pozvánku 5 přátelům. Celkem to vychází na 750 odeslaných pozvánek (150 x 5 = 750). Zjistěte, kolik z nich kliklo na od...
Blog o vývoji softwaru. Tvoříme webové systémy a mobilní aplikace. Již přes 18 let.