Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

Jak může zakázkový CRM systém zefektivnit práci obchodních reprezentantů?

Špatné řízení obchodníků jako zabiják obratu Mnoho manažerů má noční můru z toho, že nemá přehled o práci vlastních obchodních reprezentantů, neřídí je efektivně a nemotivuje tak prodejce k výkonům a realizaci obratu. Řešení přichází v podobě zavedení CRM (customer relationship management - řízení vztahu se zákazníky). CRM je na prvním místě přístup. Je to způsob zacházení se zákazníky, s daty o zákaznících o prodejích, potenciálech apod. Zdaleka ne všichni pracují s tvrdými daty vypovídajícími o hodnotě zákazníka (zde mluvíme o CVM - customer value management) a dále s měkkými daty, jako je měření spokojenosti zákazníka apod. K tomu všemu existují podpůrné softwarové nástroje, které dohromady nazýváme CRM systémy . Obvyklé funkce CRM systémů Jak uvádíme výše, CRM není jen informační systém , ale způsob práce a řízení podniku. Můžeme však vyjmenovat základní vlastnosti/funkce běžných softwarových nástrojů pro CRM: Databáze zákazníků. Sledování historie kontaktů se zákazníky

ERP: Má smysl vyvíjet vlastní systém řízení zdrojů?

Systémy pro plánování podnikových zdrojů (anglická zkratka ERP) se v posledních desetiletích dostaly do širokého oběhu. Podle statistik z roku 2017, 81% organizací byly buď v procesu implementace ERP, nebo dokončily implementaci. A proto existuje aktuální otázka: vytvořit svůj vlastní ERP systém nebo využít již hotové řešení? Software pro plánování zdrojů: co způsobuje nespokojenost? Technický pokrok a změny na trhu ovlivňují, jak společnosti hodnotí účinnost svých systémů řízení zdrojů. A bohužel tato hodnocení často nejsou ve prospěch těchto systémů. Hlavní příčinou zklamání je nesoulad mezi očekáváním a skutečností. Nadměrné sliby se přeměňují na dlouhodobou implementaci, nevhodný software, nevčasnou podporu a nespokojenost zaměstnanců. Staromódní systémy plánování jsou neflexibilní a vyžadují reorganizaci celého pracovního procesu dle potřeb společnosti. To vede k problémům s přizpůsobením, protože každá firma podléhá vlastní logice - a ta musí být flexibilní a adaptivní.

Průvodce pro začátečníky ke spuštění a propagaci aplikace.

Poprvé vyvíjíte mobilní aplikaci ? Určitě máte spoustu otázek: Stojí to za to? Má to smysl? Jak se o tom lidé dozvědí? Zde jsou nejobvyklejší otázky a odpovědi, které pomohou začátečníkům vyvinout úspěšnou aplikaci. Mám hodně různých nápadů. Který si mám vybrat? Nejúspěšnější podnikatelé si vybudovali vlastní podnikání tím, že uvádí do praxe mnoho svých myšlenek. Proto se neomezujte na jednu myšlenku. Vytvoření aplikace je podobné vydávání hudebního singlu. Nikdy nevíte, který single přinese úspěch. Nápady testujte v aplikaci 4 až 6 měsíců, a pokud nevidíte rostoucí uživatelskou základnu, přejděte na další nápad. Mám nápad na aplikaci. Čím mám začít? Začněte tím, že svůj nápad jasně a podrobně popište na papír. Zkuste vytvořit detailní wireframe/šablonu budoucí aplikace. Poté, co jste určili vaše požadavky, potřebujete profesionální vývojářskou společnost, která bude schopna udělat návrh, projekt a vyvíjet Vaši aplikaci. Jak zjistím, jestli má uživatel zájem o mou aplikaci? M

Nejčastější dotazy k dodavateli webových a mobilních aplikací.

Jelikož noví a potenciální zákazníci často kladou stejné otázky, rozhodli jsme se připravit seznam odpovědí na ně, abychom zjednodušili úkol výběru dodavatele pro vývoj mobilní aplikace čí webového systému. Doba vývoje (minimální, maximální) - jak dlouho bude trvat vývoj aplikace? Jak brzy můžu získat pracovní prototyp a finální verzi aplikace? Grafický návrh trvá od 2 týdnů do 2 měsíců, v závislosti na velikosti aplikace. Vytvoření prototypu - od 1 týdne do 1 měsíce (v případě velké aplikace bude prototyp obsahovat pouze část konečné funkcionality). Příprava finální verze aplikace se pohybuje od 1 měsíce do 6 měsíců (pokud jsou projekty natolik velké, že nemohou být provedeny do půl roku, je lepší je rozdělit na několik verzí). Přítomnost iterací a průběžných výsledků, které klient může vidět - je možné vidět výsledky v procesu nebo jen když je vše připraveno? Samozřejmě můžete. Agilní vývoj je optimální volba způsobu řízení projektu tak, aby samotnému vývoji nemusela

10 způsobů jak se naučit programovat samostatně.

Programování je jednou z nejcennějších dovedností pro profesní růst, osobní rozvoj a vytváření něčeho úžasného. Je čas popsat deset tipů pro ty, kteří právě začínají svou cestu do programovacího světa. 1. Zjistěte, proč chcete programovat Zvolený směr ve výuce bude záviset na tom, proč se chcete naučit programovat a jak dlouho jste ochotni věnovat tomuto procesu. Pokud chcete být programátorem, je třeba začít s odborným kurzem (společnost Google sestavila seznam dovedností a kurzů pro ty, kteří chtějí být programátorem). Pokud chcete vytvářet hry a webové stránky pro zábavu ve svém volném čase, interaktivní kurzy jsou nejlepší volbou. Bloc vytvořil srovnávací tabulku kurzů v závislosti na zatížení, nákladech a důvodech k osvojení si programování. 2. Vyberte správný jazyk programování Neexistuje nejlepší programovací jazyk. Jakmile se naučíte jeden, nebude pro vás problém zvládnout další. Takže se nemusíte koncertovat na volbu pouze jednoho jazyka. Nicméně předpokládá s

Nejpopulárnější dostupné způsoby propagace mobilních aplikací

Jak podporovat mobilní aplikaci na trhu, a to nejen s využitím možností obchodů s aplikacemi? Účinnost propagace něčeho na internetu závisí na správném výběru směrů a metod ovlivňování cílové skupiny. Podpora mobilních aplikací je mnohostranný a časově náročný proces. Vývojáři obvykle používají nejpřístupnější a nejznámější metodu - propagace prostřednictvím obchodů s aplikacemi. V současné době existují dva populární obchody - AppStore a Google Play. Používání pouze této metody propagace však nebude mít nejpozitivnější výsledek. Existuje ještě mnoho dalších možností, na které byste neměli zapomenout. Pouze integrovaný přístup umožní několikanásobné zvýšení počtu potenciálních uživatelů. Je možné vymezit následující způsoby podpory mobilních aplikací (tzv. externí propagační metody): Sociální sítě Tématické blogy Fóra Cílové stránky (landing pages) Kontextová reklama V tomto článku detailně probereme každý způsob. Sociální sítě Pro podporu mobilních aplikací jsou sociál

Proč potřebuji detailní analýzu před projektem?

Vývoj mobilní aplikace nebo webového systému je dlouhý a náročný proces. Než s tím začnete, je třeba se ujistit, že obě strany procesu - zákazník a dodavatel - mají stejnou představu o výsledku a chápou, proč aplikaci potřebují a jaké bude mít funkce. Pokud se to neudělá na začátku, na konci zákazník a dodavatel nedostanou to, co očekávali. Setkávání, vyjednávání a oprava výsledků není jediná věc, kterou je třeba udělat, abychom překonali nedorozumění. Pokud klient dosud nezjistil, kdo jsou jeho potenciální uživatelé, jak bude projekt realizován, kolik to bude stát a jaké projekty jsou již na trhu, bude potřebovat fázi výzkumu, t.j. předprojektovou analýzu. V tomto článku vám popíšeme, jak je tento proces uspořádán, jaké projekty to potřebují a proč. Co je podstatou předprojektové analýzy a jaké projekty ji potřebují? Podstatou procesu je shromáždit vaše požadavky na projekt a přeložit je do vývojového jazyka. Potřebujete zjistit následující informace: Kdo je cílovou skup