Přeskočit na hlavní obsah

Příspěvky

5 důvodů k tvorbě rozsáhlého webu s použitím technologie umělé inteligence (AI).

Gartner ještě loni psal o tom, že všechny velké společnosti, které pracují v oboru elektronického obchodování, začnou používat hlasové a dokonce i video vyhledávání produktů před rokem 2021. Použití řešení na základě umělé inteligence ve vývoji webových stránek umožní internetovým obchodům lépe porozumět potřebám a náladě svých spotřebitelů. V důsledku toho budou e-shopy schopné nabídnout každému zákazníkovi produkt, který přesně odpovídá jeho potřebám, a to na základě analýzy uživatelských preferencí. Futurologové předpovídají, že společnosti, které uplatní inovace na bázi umělé inteligence do roku 2020, zvýší své zisky o 30 %. V tomto článku vyjmenujeme 5 důvodů k použití technologie umělé inteligence pro vývoj webu. 1. Ještě rychlejší vyhledávání. Moderní uživatelé chtějí získat potřebnou informaci co nejrychleji a nejsnadněji. Hlasové vyhledávání je už teď velmi populární u mladší generace. Potřebujete předem předvídat možnost snadného vyhledávání Vašich webových strán

Co je zadaní s požadovanou funkcionalitou? A proč ho potřebujete?

Když zákazník mluví o svých požadavcích, může se stát, že vynechá podstatné detaily. Uvedeme si to na příkladu - zákazník požaduje v mobilní aplikaci autorizaci uživatele pomocí telefonního čísla a hesla, která bude propojená se sociálními sítěmi. Na schůzce zákazník pouze sdělí, že potřebuje autorizaci a neřekne k tomu žádné další podrobnosti nebo požadavky, jak to má být přesně provedeno. V důsledku toho vývojář udělá autorizaci pomocí e-mailu a hesla. Klient je ve výsledku nespokojen a vývojář nechápe proč. Abyste předešli takovým situacím, všichni členové týmu musí rozumět tomu, jakého výsledku potřebujete dosáhnout . Proto potřebujete vytvořit podrobné zadání s požadovanou funkcionalitou (dále FZ), ve kterém se popíšou veškeré možnosti a požadavky vyvíjené aplikace nebo systému. Zadání s požadovanou funkcionalitou potřebujete pro: vytvoření plného zadání projektu a technické dokumentace, ve kterém se přesně popíše, jak bude daná aplikace nebo systém fungovat.; vytvoření p

Jak na umělou inteligenci: krátký průvodce pro podnikatele.

Použití umělé inteligence (AI) v podnikání získává dynamiku. Podle společnosti SAS , dvě třetiny firem z různých odvětví očekávají, že umělá inteligence významně ovlivní jejich aktivity v příštích 5-10 letech. Nicméně, velké nadšení je mírněno nedostatkem organizační připravenosti. Mnoho firem váhá, zda již mohou začít zavádět AI. Obvyklým důvodem pro čekání je názor, že umělá inteligence může být použitá pouze velkými hráči. Ale je tomu opravdu tak? Co je umělá inteligence v úzkém a širokém slova smyslu? Termín "umělá inteligence" je dnes používán v úzkém a širokém smyslu. V úzkém smyslu je AI software, který simuluje činnost lidského mozku. V širším smyslu je "umělá inteligence" obecný termín používaný k označení celé řady technologií, jako: Strojové učení. Strojové učení je založeno na použití statistických nástrojů. S jeho pomocí se počítačové systémy učí používat různé údaje pro zdokonalování své práce. To se provádí s minimálním zásahem člověka, a ně

Co je kvalitní kód a proč potřebujete code review?

Změnili jste vývojáře na svém projektu a ten říká, že existující kód aplikace je nepoužitelný? Nový tým věnuje hodně času jednoduchým úkolům? Jakmile se vypořádají s jedním problémem, rozpadne se něco dalšího? Nejpravděpodobnějším problémem je kvalita kódu. Co je kvalitní kód? Neexistuje přesné vymezení tohoto pojmu. Pochopení toho, jak by měl vypadat kvalitní zdrojový kód, je zpravidla založeno na dlouholetých zkušenostech specialisty. Někteří programátoři dodržují abstraktní princip KISS, který znamená " Keep It Simple, Stupid! " („Zachovej to jednoduché, hlupáku!“). Z části je tato metoda návrhu spravedlivá, protože odráží hlavní pravidlo dobrého kódu - jednoduchost a jasnost. Jednoduchost však často pletou se zjednodušením, proto je kvalita zdrojového kódu v profesionálním prostředí posuzována několika dalšími vlastnostmi: Vnímání. Kód není přetížen složitými konstrukcemi , proto je snadno srozumitelný i bez další dokumentace nebo připomínek; Podpora. V promyšle

Ověření myšlenky: co by mělo předcházet vytvoření MVP(minimal viable product)?

Současná doba je nejvhodnější k zahájení podnikání. Za celou historii neměli podnikatelé nikdy tolik svobody, podpory a možností. Statistiky však ukazují, že 90 % startupů selže. Proč? Mnoho skvělých nápadů se bohužel nikdy nepromění na vážné a stabilní podnikání, protože na začátku nebyly důkladně testovány na životaschopnost. Vážným investicím musí předcházet určitá posloupnost kroků, bez kterých to nepůjde. Stručně řečeno, pokud mluvíme o rozvoji IT produktů, tato posloupnost by měla obsahovat potvrzení konceptu - vytvoření prototypu - spuštění a testování produktu s nejmenší možnou funkcionalitou (MVP) - a teprve potom plnohodnotný vývoj produktů. V předchozích článcích jsme již diskutovali o tom, co je MVP a proč ho potřebujete . V tomto článku věnujeme větší pozornost krokům, které by měly předcházet vytvoření MVP. Proč je nutné ověření myšlenky? Můžete mít dokonalý nápad, ale pokud nemá podporu a tzv. trakci, bude těžké najít své místo na slunci mezi mnoha dalšími dokonal

Jak vytvořit úspěšný mobilní projekt?

Vývoj mobilních aplikací vyžaduje pozornost vůči potenciálnímu publiku. Funkce musí přinášet peníze a prospěch jak podnikům, tak uživatelům. Klíčem k vytvoření úspěšných a uživatelsky přívětivých mobilních aplikací je porozumění. Snažte se skutečně porozumět potřebám uživatele. Zohlednit tyto potřeby je možné pomocí otázek: kdo, co, proč, kde, kdy a jak. Kdo? Kdo je vaším konečným spotřebitelem? Je nutné znát základní demografické ukazatele uživatele, jako je věk a pohlaví. Ale snažte se jít ještě dál - přemýšlejte o jeho touhách, ambicích, překážkách a potížích. Vytvoření persony pro každý z očekávaných typů zákazníků vám pomůže odpovědět na tuto otázku a vyvinout nejlepší mobilní projekt. Co? Co váš cílový spotřebitel chce nebo potřebuje, co se mu doposud nepodařilo vůbec získat? Co nabídnete uživateli prostřednictvím mobilních projektů, aby dostal to, co chce? Všechno, co nabízíte, by mělo souviset s vaším podnikáním, ale měli byste se zaměřit i na to, co je pro uživatele ne

Jak může zakázkový CRM systém zefektivnit práci obchodních reprezentantů?

Špatné řízení obchodníků jako zabiják obratu Mnoho manažerů má noční můru z toho, že nemá přehled o práci vlastních obchodních reprezentantů, neřídí je efektivně a nemotivuje tak prodejce k výkonům a realizaci obratu. Řešení přichází v podobě zavedení CRM (customer relationship management - řízení vztahu se zákazníky). CRM je na prvním místě přístup. Je to způsob zacházení se zákazníky, s daty o zákaznících o prodejích, potenciálech apod. Zdaleka ne všichni pracují s tvrdými daty vypovídajícími o hodnotě zákazníka (zde mluvíme o CVM - customer value management) a dále s měkkými daty, jako je měření spokojenosti zákazníka apod. K tomu všemu existují podpůrné softwarové nástroje, které dohromady nazýváme CRM systémy . Obvyklé funkce CRM systémů Jak uvádíme výše, CRM není jen informační systém , ale způsob práce a řízení podniku. Můžeme však vyjmenovat základní vlastnosti/funkce běžných softwarových nástrojů pro CRM: Databáze zákazníků. Sledování historie kontaktů se zákazníky